music

sobota, 10 września 2016

INFO 2!!!

Hejo xD Ogłaszam mój wielki powrót ludziska! Na pewno będę wstawiała nowe posty i rozdziały, ale jeszcze nie wiem kiedy, ponieważ zaczęła się szkoła, a ja jestem w 2 klasie gimnazjum i przybyło mi dużo nauki. Odnośnie opowiadań z pewnością będę kontynuowała "Życie - jego dobre i złe strony", lecz chciałabym też pisać jakieś inne opowiadania - w głównej mierze o Bangtan Boys (zespole k-popowym). Może pojawi się coś takiego jak yaoi ale nie +18 bo jestem underage (niepełnoletnia xD). Niektórzy mogą mnie zabić za to co tu napisałam, no ale trudno :'D (Jeszcze zapomniałam powiedzieć, że z japońskiego się przestawiłam na koreański) Ddo bwayo! <3








Za błędy przepraszam xD

1 komentarz:

  1. Uuuuuuuuuuu, era yaoiców XDDDDDDD
    jakbyś coś wstawiła to dawaj znaka na askach :D
    chętnie poczytam XD

    OdpowiedzUsuń