music

wtorek, 10 listopada 2015

Tolerancja w Polsce ;)

Witam! Tak, wiem, robię bardzo duże postępy! No, więc dzisiaj postanowiłam z wami porozmawiać, jak to jest z tą całą tolerancją w Polsce.

Zacznijmy od tego, że w pewnym sensie ta tolerancja wśród Polaków się poprawia, ale nadal nie na tyle, żeby móc ją uznać za prawidłową (jeszcze na wstępie ostrzegam, że wyrażam tutaj swoją opinię i jeśli będę pisać głupoty, to bardzo przepraszam xD).

Moim zdaniem ludzie kierują się chyba głównie jakimiś durnymi stereotypami, typu np.: jeśli masz kolczyk w wardze, brwi, nosie i gdziekolwiek indziej (nie licząc uszu) to od razu wszyscy uważają, że jesteś jakimś, nie wiem, buntownikiem bez pracy, bez ukończonych studiów itd. Albo tak samo uważają jeśli masz dredy.

Podam tutaj też przykład mnie i mojej przyjaciółki oraz naszego ulubionego zespołu - Tokio Hotel. Moi rodzice cały czas uważają, że Bill (wokalista) jest gejem, pomimo tego, iż tłumaczę im, że nim nie jest. Często słyszałam o takich przypadkach, gdzie ktoś puszczał innym piosenki tego zespołu. Ktoś mówił, że:
"Wow, ale fajne! Kto to śpiewa?"
"Tokio Hotel."
"A, to już mi się nie podoba."

Także ludzie święci! Weźcie się troszkę ogarnijcie i nie obrażajcie innych i przede wszystkim bądźcie tolerancyjni!!! To wszystko co wam chciałam dzisiaj przekazać. Więc trzymajcie się!
Sayounara! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz