music

czwartek, 27 sierpnia 2015

Moje uczucia w piosence "Feel It All"

Cześć! Dzisiaj mam dla was coś innego niż opowiadanie. W takich postach będę przekazywała wam moje uczucia towarzyszące mi przy słuchaniu różnych piosenek. Będą się one pojawiały co ok. 2 tygodnie w miarę moich możliwości.
Ale skąd ja w ogóle wzięłam pomysł na coś takiego???
Otóż można powiedzieć, że "zgapiłam" ten pomysł od Sary, czyli mojej przyjaciółki Wiktorii (tu link do jej bloga: http://opowiadania-o-sarze.blogspot.com/), lecz dostałam od niej specjalne przyzwolenie na poprowadzenie takiej "serii" na moim blogu.
A po co to komu potrzebne?
Myślę, że jest to potrzebne, ponieważ dzięki temu możecie się dowiedzieć o różnych ciekawych piosenkach ;)
A teraz nie przedłużając, jadziem z dziadziem!!!

Piosenka, którą się dzisiaj zajmiemy nosi tytuł "Feel It All". Jest to utwór zespołu Tokio Hotel.

1. Tekst i tłumaczenie ;)



Strobe lights,
Flashing out of your eyes
I can feel you all night
I won't let you down, down

Your love breaking into colors
Touchin' we can't get enough
You're spinning me round and around

Into the sunrise falling away now
Falling away, and we FEEL IT ALL
Into the sunrise, falling away now 
Falling away, and we FEEL IT ALL

FEEL IT ALL, don't look back 
Just let it go, 
FEEL IT ALL don't look back
Just let it go

A new day's comin'
The time is now
A new day's comin'

Strobe lights
Flashing out of your eyes
I can feel you all night
I won't let you down, down

Your love breaking into colors
Touchin' we can't get enough
You're spinning me round and around

Into the sunrise falling away now
Falling away, and we FEEL IT ALL
Into the sunrise, falling away now 
Falling away, and we FEEL IT ALL

FEEL IT ALL, don't look back
Just let it go, 
FEEL IT ALL don't look back 
Just let it go

A new day's comin'
The time is now
A new day's comin'
The time is now
The time is now

Nothing can break us down tonight
Nothing can break us down tonight

FEEL IT ALL, don't look back
Just let it go, 
FEEL IT ALL don't look back 
Just let it go

A new day's comin'
The time is now
A new day's comin'
The time is now

You and I, and some we tonight
You and I, and some we tonight



Światła stroboskopów
Migoczące w twoich oczach
Czuje cię całą noc
Nie zawiodę cię, nie zawiodę cię.

Twoja miłość rozpada się na kolory
Dotykamy się ,wciąż nie mamy dosyć
Sprawiasz, że wiruję w koło

Ku wschodowi słońca, teraz się oddalamy
Oddalamy się i czujemy to wszystko
Ku wschodowi słońca, teraz się oddalamy
Oddalamy się i czujemy to wszystko

Poczuj to wszystko, nie oglądaj się za siebie
Odpuść sobie, 
Poczuj to, nie patrz wstecz, odpuść sobie

Nadchodzi nowy dzień
Nadszedł czas
Nachodzi nowy dzień

Światła stroboskopów
Migoczące w twoich oczach
Czuje cię całą noc
Nie zawiodę cię, nie zawiodę cię.

Twoja miłość rozpada się na kolory
Dotykamy się ,wciąż nie mamy dosyć
Sprawiasz, że wiruję w koło

Ku wschodowi słońca, teraz się oddalamy
Oddalamy się i czujemy to wszystko
Ku wschodowi słońca, teraz się oddalamy
Oddalamy się i czujemy to wszystko

Poczuj to wszystko, nie oglądaj się za siebie
Odpuść sobie, 
Poczuj to, nie patrz wstecz, odpuść sobie

Nadchodzi nowy dzień
Nadszedł czas
Nachodzi nowy dzień
Nadszedł czas
Nadszedł czas

Nic nie może nas rozdzielić dzisiejszej nocy
Nic nie może nas rozdzielić dzisiejszej nocy


Poczuj to wszystko, nie oglądaj się za siebie
Odpuść sobie, 
Poczuj to, nie oglądaj się za siebie, odpuść sobie

Nadchodzi nowy dzień
Nadszedł czas
Nachodzi nowy dzień
Nadszedł czas

Ty i ja, i jacyś "my" dzisiejszej nocy
Ty i ja, i jacyś "my" dzisiejszej nocy



2. Moje ulubione cytaty

"Into the sunrise falling away now Falling away, and we FEEL IT ALL" - Ku wschodowi słońca, teraz się oddalamy
Oddalamy się i czujemy to wszystko.
"Strobe lights, Flashing out of your eyes I can feel you all night I won't let you down, down" - Światła stroboskopów Migoczące w twoich oczach Czuje cię całą noc Nie zawiodę cię, nie zawiodę cię.

"Nothing can break us down tonight" - Nic nie może nas rozdzielić dzisiejszej nocy.



3. Moja interpretacja tekstu

Wiem, że Sara również zaczęła od tej piosenki na swoim blogu i pewnie uważacie, że nie mam własnego pomysłu i od niej zgapiam. Lecz nie jest to prawdą. Obie mamy różne punkty widzenia i inaczej odbieramy pewne piosenki. I teraz chcę wam pokazać mój punkt rozumienia tej piosenki, o ile tak to mogę nazwać. Uważam, że piosenka "Feel It All" opowiada m.in. o problemach z narkotykami. Teledysk przekazuje, że narkoman potrafii zrobić wszystko, aby zdobyć kolejną działkę. Nie pytajcie mnie skąd znam takie terminy, bo nie umiem tego wytłumaczyć, ale zapewniam was, że nigdy nie miałam nic wspólnego z narkotykami. Lecz nie jest to jedyny temat tej piosenki, ponieważ opowiada ona ona też o miłości, która często się rozpada i pomimo wielu prób naprawienia jej, ona się rozpada, ale często również zostaje naprawiona. Piosenka "Feel It All" jest piosenką promującą Kings of Suburbia oraz ostatnia trasa koncertowa TH nosiła nazwę tej piosenki ;)



                                                                    ***

To chyba tyle co chciałam wam przekazać w dzisiejszym poście. tutaj macie link do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=EqEjFiYDoNk. teledysk może się nie spodobać, ale piosenka fajna;) Myślę, że wkrótce pojawi się też kolejny rozdział, więc czekajcie cierpliwie xD
Na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz